Wednesday, February 16

EMIR SHOUT OUT LOUD!

hmm..since dh ade anak ni, byk plak entry psl anak.psl mama n baba dh jarang..hehe..xpolah, cite anak lebih menarik..no? hehe..
Btulla kate org bukan senang nak membesarkan anak..lg2 yg mcm i ni jauh ngn hubby..seb baik ade mak yg byk sgt tolong..dgn kerenah anak xnak susu, susah nak tido,kembung perut n mcm2 lgla..Emir skrg susahnye nak tido..bile nak malam je mmg berdegup degap nerves nk tidokan Emir..klu dtg time senang nak tido, dodoi2 kejap je dh lelap..dtg time susah yg amat, masuk buai xnak, dodoi atas riba xnak,jerit2 mcm kena pukul,smpi kena bwk naik keta round2 baru nak tido..sian nenek kena pegang Emir, take turn ngn mama tidokan Emir..pastu klu dh lelap, semua pergerakkan dlm rumah kena berhati2..xblh bunyik pape..sure bangun pny..time tu mmg mama rasa nak jerit, TIDOLAH EMIRRRRRRRRRR!!!!!
haih..Emir, Emir..kdg2 nak marah pun bknye Emir faham..mama syahdu bile tgk Emir tido..baby lain dpt jmp parent everyday..complete..Emir lain..baba work jauh..weekend je baba balik..tp Emir bijak, kenal mana 1 baba, uda, pak long, angah..Emir pn dh pandai ikut mama zikir n selawat..kdg2 Emir mcm mengeluh sebut ALLAH.. :) Emir pun dh sangat lasak..nak meniarap di mana sahaja.atas badan pun nak meniarap..xpelahkan, anak jantan..

ni ade video Emir..mcm2 bunyi ade..baru dpt perangai menjerit, meneran bagai..dh mcm bunyik ju-on, anak kucing pon ade..hehe


video

No comments: